Харків, 27 січня 2016 р.

27 січня 2016 р. у Харкові відбувся третій тренінг із серії «Від діалогу до співпраці: проблеми освіти очима батьків та освітян». Проведення захід було ініційовано Благодійним фондом «Інститут розвитку освіти» спільно з активістами громадської організації «Батьки «SOS» (Київ) та фінансово забезпечено завдяки підтримці Програми підтримки середньої освіти Фундацій «Відкрите суспільство» (ESP OSF, Будапешт). При цьому ідею провести тренінг саме у Харкові запропонували активні батьки харківських школярів. Залишилась незмінною і мета заходу: сприяти в знаходженні порозуміння та налагодженні діалогу між батьками, адміністрацією шкіл і вчителями. Організації заходу посприяв Департамент освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації.

Тренінг пройшов у «Будинку учителя» Харківської обласної ради.

Серед 30 його учасників, окрім тренерів та організаторів, були представники Міської батьківської ради Харкова, місцевих громадських організація (ГО «Демократичний альянс жінок», ГО «Правозахисник»), батьки учнів та керівники окремих навчальних закладів міста.

Захід пройшов у звичному форматі: після короткої вступної частини тренери Альона Парфьонова та Олена Бондаренко (Київська міська організації «Батьки SOS») познайомили слухачів із досвідом участі батьків у вирішенні шкільних проблем на прикладі навчальних закладів столиці та навели перелік проблем, які мають місце в шкільній освіті Києва. Тон жвавій дискусії задали найактивніші представники батьківської громади. Поступово до розмову включились й освітяни, що посприяло виходу на конструктивний діалог. Перелік названих учасниками тренінгу «проблемних місць» шкільної освіти складався з майже двох десятків пунктів, які завдяки колективній роботі вдалося згрупувати у 3 групи проблем: 1) ситуацій з використання адміністративного тиску на педагогів та батьків; 2) питань фінансування освіти за рахунок батьківських коштів; 3) проблем недосконалості організації навчально-виховного процесу у школах. Обговорюючи можливі способи подолання цих проблем, учасники тренінгу наголосили на необхідності запобігання випадкам адміністративного тиску та політизації школи, врегулювання питань збору батьківських коштів та забезпечення умов ефективності, прозорості та звітності щодо їх використання, відзначили перевантаженість класів та надмірну бюрократизація шкільного управляння тощо.

У другій частині тренінгу тренери проекту Олена Бордаренко та Альона Парфьонова разу зосередились на проблемах, притаманних саме шкільній освіті у великих містах. Були презентовані кейси, присвячені особливостям надання благодійної допомога школам, проблемам «статусності» та «престижності» окремих навчальних закладів та їх відповідності передбаченим критеріям, конкурсному відбору до спеціалізованих шкіл, ліцеїв і гімназій, досвіду відкритого відбору кандидатур на вакантні посади директорів навчальних закладів.

 

 

Free Divi WordPress Theme, Find new Free Android Games at dlandroid24.com